Friday, July 17, 2009

PATAH..... TUMBUH...... HILANG.....BERGANTI

di villa indah ini..........

pada hari ini, Jumaat 17 Julai 2009, jam 10.30 pagi....
telah diadakan satu majlis perpisahan dan di ikuti dengan majlis selamat datang selepas itu.

Majlis perpisahan yang dianjurkan oleh kelab staff ubern ini di adakan sempena perpindahan rakan2 ubern yang meninggalkan ubern skool dan akan meneruskan jasa bakti mereka ke tempat yang lain..

3 orang kroni ubern telah meninggalkan villa indah yang tercinta ini, dan pastinya mereka mempunyai alasan mereka yang tersendiri dan semoga itulah yang terbaik untuk diri mereka.

Apa-apa pun ketiadaan mereka pasti dirasai oleh warga ubern dan begitu jugalah dengan mereka sebaliknya. Begitu lah d fitrah manusia ini " datang..... dan... pergi....".Walau bagaimanapun kata orang putih bagi yang tinggal "life must goes on"
Yang datang di rai dan yang pergi dikenang dan dihargai.

Selamat maju jaya di ucapkan kepada :

1. En. Maskuriy (PK Hem)

aku mulai mengenali beliau pada tahun 2000 dan pernah bertugas bersama beliau disebuah sekolah sebelum beliau dinaikkan pangkat dan berpindah ke Daerah Manjung pada tahun 2002. Dan pada tahun 2006 kami sekali lagi bertugas dibawah satu bumbung yang sama iaitu di Villa indah ini sehinggalah beliau berhijrah pada pertengahan Jun yang lalu.

Di villa yang indah ini, nama beliau agak tersohor juga. Namun bertugas bersama beliau pasti ada kenangan pahit dan manisnya bagi setiap insan yang mengenali beliau. Itulah yang dikatakan lumrah dunia. Apa2 pun selamat maju jaya kepada Abang Mash iaitu panggilan manja beliau di Ubern Skool ini.

2. En. Faizal (PT)


aku pn tk brb ingat sgt la bila beliau ni join the club, but if not mistaken dh satu tahun juge le beliau ni bertugas kt villa ini. Nk cite panjang pn tk leh sangat coz baru sangat kenal beliau ni. Tapi yang aku pasti kerja dgn beliau no problem.



tapi ape2 pun lu mmg cool....

3. En. Sarip (Tech)


En. Sarip ni pn join the club lebih kurang 1 thaun jg le. Mula-mula masuk terkejut le gamaknye, terus isi borang tukar....
Dh dkt setahun barulah beliau tahu nikmatnye bermastautin di villa yang indah ini. Tapi ape nk dikata , tgh syok member kita menikmati kehidupan di Ubern Villa ni, beliau dikejutkan dengan surat yang meminta beliau untuk melapor diri ke tempat bertugas yang lain. Segala usaha telah dilakukan untuk beliau kekal di sini, tapi bak kata lirik sebuah lagu "takdir penentu segala", beliau trpaksa akur dengan kehendak alam.

walau apapun brader Sarip ni pn mmg cool jg orangnye.

Dan ucapan selamat datang diucapkan kepada :

1. En. Mohd Ariff



datang dari Langkap mengisi kekosongan yang ditinggal kan oleh
En. Maskuriy





2. Cik. Shakirah



datang dari Pulau Pinang sebagai pengganti kepada
En. Sarip




di uacapkan selamat datang dan selamat bertugas di Ubern Skool ini.


di bawah ini dirakamkan Gambar-gambar semasa majlis sedang berlangsung :


gambar sewaktu pemberian cenderahati kepada mereka yang akan pergi











salam perkenalan ......











ucapan alu-aluan dan penghargaan dari Ketua Jabatan






aduhaiiiiiiii..........

4 comments:

  1. terkenang zaman keluar aku...ingt nak apply Hem sana..dah isi pulak

    ReplyDelete
  2. lmbt lg le nmpknye, sbb HEM tu dh jatuh cinta dgn ubern ni...

    ReplyDelete
  3. waaaarrgghhhh~ sarip....permegianmu terlalu awal...
    sebak hati ble ko terpakse keluar...
    termenung la aku di ofice sendirian..hari demi hari...aku harap persahabatan kite tetap seperti dulu walaupn ko tidak ada lg di villa yg indah ni..huhhuuuu~sedih2...

    ReplyDelete
  4. kite mintak skali skala abg sarip tu dtg le jenguk2 villa indah kita ni... lepas le jugak kerinduan... apa kan dayaaa, masa tak akan kembali..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails