Thursday, July 9, 2009

MASA SENGGANG

Di villa indah ini......

Terfikir aku sejenak....
Apabila ditakdirkan aku keluar dari ubern area ni
apakah aku dapat lagi melakukan aktiviti yang sedemikian rupa dimasa senggang









hasil yang paling menakjubkan selama terlibat dalam profession ni










mem punya hasil dalam penglibatan kali pertama









lokasi yang sungguh permai



















untuk menu tambahan keluarga hari ini














































ini lah aku......

bila terkenangkan aktiviti ni Man pasti tersenyum
begitu juga dengan Burn ( teringat mesyuarat JK PIBG)
Dan begitulah juga dengan seluruh warga ubern, pasti tak nampak muka lain dah jika melibatkan aktiviti yang sebegini.
Z apatah lagi, pasti ........................... jeles ha..ha..

4 comments:

  1. alooo sedara... x jeles pun.. aku cukup pakai satu joran je... nie smpai bwk 10 joran dpt 3-5 ekor aje.. apecer... aku pun sorng2 leh bwk 10-20 sekaligus...

    ReplyDelete
  2. Z ni cam emosi je nmpk. aku siap ltk gmbr lg kt situ. Cuba ko kira joran tu, ade brape?

    ReplyDelete
  3. ala.. amek gambo sket... bukan ko pegi sorang pun... kalo x sape lak amek gmbo ko.. har har har...

    xde pun emosi, cakap aje kalo emosi aku dah hack kan ko punye blog nie.. har har har...

    mana la owg pegi pancing pakai smart2.. tu yg aku musykil... aku suke memerhati secara halus.. ala2 CSI le.. byk persoalan timbul coz byk menda yg x logik.. har har har..

    ReplyDelete
  4. Z hang cemburu ke???? HEHEHEHE

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails