Monday, October 19, 2009

Amboiiii, meriahnya....

Tahniah diucapkan kepada UBERN VILLA CREW... kerana telah berjaya menjayakan program hari HARI KELUARGA UBERN VILLA dengan jayanya.

Tahniah juga di ucapkan kepada Chief de Mission, En. Fadrussham serta jawatankuasa kerjanya atas kecemerlangan kepenganjurannya serta kepengurusannya terhadap program ini.

Pada hari Sabtu dan Ahad yang lalu bersamaan dengan 17 OKTOBER dan 18 OKTOBER 2009 telah berlangsungnya UBERN VILLA FAMILY DAY 2009, di Kalumpang Resort and Training Centre, Tanjung Malim Perak.
Segala aktivitinya diatur secara santai dan amat meriah. Tujuan utamanya adalah untuk merapatkan lagi silaturrahim antara warga UBERN dan warga persekitarannya. Dan alhamdulillah sambutannya amat menggalakkan. Dapat sambutan daripada pengusaha kantin serta PIBG. Terimkasih diucapkan kepada En.Mahmood (Asst. Mgr. Sg. Chawang) serta En.Manaf (Pengusaha Kantin yang amat dikasihi) yang datang bersama keluarga bagi memeriahkan lagi majlis ini.


ape yang penting di sini ialah???? kerjasamaaaa....


Itu adalah sebahagian dari aktiviti Hari Keluarga yang dapat dirakamkam. Apa2 pun Hari Keluarga UBERN VILLA 2009 ni, memang best bak kata orang, rugi kalau tk join.... Harap2 tahun hadapan adalah kesinambungannye.........

Tahniah!Tahniah!Tahniah!................

1 comment:

  1. acam kenal tempat ni..?
    ada pergi few months ago...
    best sangat air terjunnya..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails