Wednesday, September 16, 2009

Tradisi di teruskan.....

Di villa indah ini......

Pada hari Selasa yang lalu bertarikh 15 September 2009 bersamaan dengan 25 Ramadhan 1430, geng2 Ubern Crew telah sekali lagi berjaya meneruskan satu agenda tradisi tahunan yang sentiasa mendapat sambutan hangat dikalangan warga Ubern serta rakan2 sekutu yang sewaktu dengannya.. Agenda yang dimaksudkan tersebut ialah majlis berbuka puasa beramai2 di luar kawasan Ubern...tujuannya selain dari bersosial dan membeli belah selepas berbuka ialah untuk mengeratkan silaturrahim antara Ubern Crew n X-Ubern Crew sesama sendiri serta dengan rakan sekutu yang lain. Venue yang telah dipilih D' Muara Resort, Sungai Besar.

Cuma pada tahun ini, ade sedikit pembaharuan iaitu Chief de Missionnye yang baru telah dilantik bagi menggantikan Chegu Bakar @ Burn yang telah meninggalkan bumi Ubern ini awal tahun yang lalu utk berhijrah ke Sg. Petani Kedah. Bukan calang2 orang yang boleh menggantikan kerja Burn ni, sebab Burn nie kerja die kemasssss. Dan bukan senang juga nak menguruskan agenda tradisi ini yang mana telah berjalan lancar sejak beberapa tahun yang lalu..



Tahniah chegu Burn, atas usaha kerasss beliau selama ini terutamanye bg menjayakan agenda tradisi ini.






Aku dah join majlis nie kali yang ketiga, yang mana 2 daripadanya adalah diuruskan oleh Burn iaitu pada tahun 2007 dan 2008.

Pada tahun ni, iaitu tahun 2009 seorang yang dirasakan amat berkelayakan bagi mengisi kekosongan yang ditinggalkan oleh Burn telah dilantik. Orang nye tidak lain tidak bukan Chegu G-Apex..


itu lah dia gaya Cheif de Mission ketika memberikan sepatah dua kata ketika majlis berlangsung...
ape2 pn tahniah juga kepada G-Apex kerana berjaya menguruskan perjalanan majlis dgn baik.... (pas ni jd jawatan tetap dan berpencen le)


Majlis telah berlangsung dengan meriahnye......


G-Apex serta anak ikannye...







Z dan man dengan pose istemewanye








thn lps tk nk join.... thn nie dh blh join nmpknye.... nape yee?
smoga brterusan...





senyum jee man nie... lesen penuh le katakan....





Walaupun suasana cukup meriah tetapi ketiaadaan beberapa orang x-crew amatlah dirasai....
Firol, Burn dan Redza.... kalau lah mereka2 ni ada n ditambah pula dgn kehadiran Samsul tk tau le cam ne cerianye lagi majlis tersebut.. dan Lie thanx for your commitment..
Apa2 pn insyaallah moga2 tradisi ini akan diteruskan lagi pada tahun hadapan serta tahun2 yang akan mendatang.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails